maanantai 27. toukokuuta 2013

Tommyland: the ride


Viimeviikkoa. En ehkä osaa kirjoittaa tähän mitään. Iloista jälleennäkemistä roskisten keskellä. Tampere. Emilia. Ravintolassa käyminen 11 aikaan illalla. Kivat tatskat. Spontaani
kiinalainen. Kuvataiteilija-spurgu. Tiskiorjailua. Dösästä myöhästymistä. "Toi on varmaan
menossa Bon Jovin keikalle".
Hennan skopakyydit. Ruokakaupassa käymistä. Sadetta. Aurinkoa. Onnellisuutta. Kesää. Musiikkia. Jäätelöä. Öinen Pori.
Tänään näin Tiinaa ja Eliseä. Tiina osti mulle ihanat shortsit! kiitos sinä ihana. Syötiin jäätelöä sokoksen katolla. Otettiin kuvia vessassa. "nää sienet on mun lemppareita". 
Huomenna on vapaapäivä. Tahdon pois landelta. Mun pää menee kappaleiksi täällä. Nyt
tuntuu että oon elossa taas. Eläkää tekin. Oon kokeillut ja se on kivaa.

3 kommenttia:

  1. hihi. aika ihanaa. toi meidän kuva on mun osalta aika kamala. ei se mitään. lol. 'tässä kuvassa näkyy sinä, minä ja elisen tissit' t.tiina. LOL

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "sun käsi on elisen tisseissä". huhhuh

      Poista
    2. näin on päässyt käymään. hihi. huhhuh

      Poista