maanantai 29. heinäkuuta 2013

-


Oon taas elänyt enemmän kun ikinä oon osannut ajatella. Ihana tunne. Istuimme rannalla
mustan päivänvarjon alla ja kuuntelimme saatanallista musiikkia. Kiinalainen ravintola
Porissa. Sen sisäänkäynnin suihkulähde. Miljoonia unohtumattomia asioita.
Toi punainen takki josta äkkiä tuli yhteisomaisuutta. Asvaltilla makaaminen. Ilmaiset
jäätelöt ja maailman paras jäätelökioski. Venäläinen nainen tuli juttelemaan mulle kun
odotin Ronnya väärässä paikassa väärään aikaan. Onneksi löysimme toisemme. Tajuan säästäneeni paljon rahaa kun olen paranoidina vältellyt
vaateliikkeitä. Hanna antoi kaksi laukullista ilmaisia vaatteita. Löysin täydellisen
teekupin kierrätyskeskuksesta. "mitä ostit Helsingistä?" "donitsin".
Mustan pitsin yö ja Rauman hiekkaranta. "no, stop!". Mustelmia täynnä olevat jalat. Porin nuokkarin parkkipaikka on about maailman mielenkiintoisin kohtaamispaikka. Ronnyn kanssa oli jees leikkiä antisosiaalisia ihmisiä ja paeta syvälle metsään. Tuhansia
asioita mitkä mun pitäisi kirjoittaa ylös etten unohda kaikkea. Tää teksti on niin sekava.
Kesä on ihanaa aikaa. Toivon ettei tää kesä ikinä loppuisi ja toivon, että aina tuntuisi tältä. Toivon myös, että teillä kaikilla on ollut valtavan hauskaa.

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus! :) Tuli hyvä fiilis. Mulla on vähän samanlainen fiilis.

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Just semmosta kesän pitää kai ollakkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!♥ joo, kesän kuuluu olla ihana.

      Poista