torstai 1. elokuuta 2013

usko minua, palvo minua



Eilen oli todella onnellinen päivä. Vaikka tiistaina muo pelotti, että alkaa joku painajainen.
Söin nachoja jossa oli liikaa juustokastiketta. Ostin apulannan plasticin. Mun mieleen tuli
silloin se hetki, kun kuulin maanantain ekaa kertaa. mun sydän meinasi räjähtää. Mulla
on se vieläkin kännykässä niin, että se voi tarpeen tullessa pelastaa mut kaikelta pahalta.
Vanha mies kysyi meiltä osaammeko uida ja varoitti, että vesi nousee. Olen miettinyt
mitä hän tarkoitti. Oliko hän ennustaja vai sarjamurhaaja? Kumpi olikaan, niin en halua
hukkua millään mahdollisella tavalla enää ikinä.
Kuulin levottoman tuhkimon livenä ja olin niin onnellinen. Ilma oli kaunis. Oli lämmintä.
Koitin kirjoittaa päiväkirjaan mutta mulla oli joku ad/hd-ilta meneillään kun en kyennyt
oikein pysymään paikallani. Sain yhden aikaan yöllä erään ihanan puhelun.
Selasin ihania blogeja ja nukahdin. Nauroin eilen todella paljon. Huomenna toivottavasti
paistaa aurinko. Saisi paistaa vaikka koko yön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti