keskiviikko 11. syyskuuta 2013

ja jos en sano enää sanaakaan, älä sano enää sanaakaan


En tiedä tunnistatteko, mutta hei mä olen kummassakin kuvassa.
Ja noiden kuvien väliin mahtuu vain muutama hassu kuukausi. Naurattaa vähän.
Tänään on ollut tosi kylmä päivä. Tee ei edes lämmitä. Mun päiväkirja hajosi
ja koitan pelastaa sitä tosi oudolla tavalla. Toivottavasti onnistun. Muuten en enää
ikinä kirjoita yhtään mihinkään vihkoon. En mihinkään. Mitään. Ja poltan
mun päiväkirjan rippeet niin, että se tuntee olonsa viikingiksi. tai noidaksi. tai kuninkaaksi.
Tein tänään uuden bannerin kun muo inspasi kymmenen minuutin ajan. ehkei sitäkään.
Ja unohdin puolet mun ideasta niin se inspiraatiokin kai oli vain unta.
Huomenna menen kouluun, tuntuu etten olisi ollut siellä ikuisuuteen. Toivottavasti
osaan vielä kävellä sinne. Aika on ihan omituinen käsite. Taidan vihata sitä.

10 kommenttia:

  1. Tää siun blogi on ihan rakkaus, siun kirjotustyyli on jotain niin ihanaa... Ja oot tajuttoman kauniski! Tuntuupa idioottimaiselta tällänen ylistäminen (=en kommentoi blogeihin kovinkaan usein...ikinä) mutta oli vaan ihan pakko päästä kertoo toi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei apua, kiitos!♥ pelastit ehkä just mun illan

      Poista
  2. yhdyn Janitan kommenttiin, terveisin kommentoija joka ei ole kehdannut ennen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos ihana, hihii♥ ihanaa kun rohkenette tänään kommentoimaan.

      Poista
  3. oletpas sä kaunis ja ihana toi uusi banneri! :)

    VastaaPoista
  4. onks sull tatuointi=??

    VastaaPoista