tiistai 19. marraskuuta 2013

paha ei juossut kuin nurkan taa, sä puit sen niin kauniisti, se palasi kotiin


Pari kuukautta sitten kokosin muuan palapelin. Löysin palasen mikä liitti kaikki yhteen.
Kokonaisuus oli täydellinen. Se palanen oli kovin pitkään hukassa ja voi sitä onnen määrää
kun löysin sen. Vaikka ensin en edes yrittänyt sovittaa sitä. Olin varma ettei se sopisi
mihinkään. Mutta olin väärässä. Hetken kaikki tuntui mahdottoman täydelliseltä.
Onnellisuus. Mutta sitten tapahtui taas jotain. Tiputin sen koko kauneuden vahingossa
lattialle. Nostin sen kyllä äkkiä takaisin, ja vannon että kaikki palaset tuntuivat olevan
siinä, missä ennenkin. Huokasin helpottuneena. Nyt olen tajunnut jotain: Se palanen
mihin suhtauduin erittäin skeptisesti on pysynyt paikoillaan ja pitänyt kaiken ympärillään
olevan tiukasti kasassa. Mutta sieltä täältä kauempaa on irronnut palasia ja huomaan
vasta nyt kuinka paljon ne pienen pienet mikroskooppiset osaset ovat olemattomuudellaan
saaneet aikaiseksi. Tahdon ne takaisin. Pyydän, auttakaa joku mua etsimään ne, en ehkä
löydä niitä itse. Löydän vain hallaa ja routaa. Löydän teepussien viisauksia, yösukkia,
tomua ja säilykepurkkeihin piilotettuja salaisuuksia. Saatan tarvita apua etsinnässä.

8 kommenttia:

  1. Oot niin vitun kaunis, en kestä. Ja mä voin auttaa sua etsinnässä :3 -QC

    VastaaPoista
  2. tää oli ehk kaunein blogipostaus mitä mä oon eläessäni lukenu. onnea etsintään !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi apua, kiitos ^^ sait mut hymyilemään tosi paljon. ihana sä.

      Poista
  3. Tää teksti oli liian upea ja niin olet sinäkin :3

    VastaaPoista
  4. ei vittu, ei vittu nytten, tajusin just et sun osottees on helvetti korkeilla ankerialla xD
    Hell on high eels xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi senkin hassu ! mun helvettini on täynnä korkeita ankeriaita.

      Poista