tiistai 1. huhtikuuta 2014

joskus tarvitaan 20 sekuntia rohkeutta

Mun piti tehdä onnellisuuslista, mutten osaa. Mun piti kirjoittaa vain jotain, mutten osaa sitäkään.
Mun piti myös tänään etsiä puuvajasta avain, mutta en onnistunut siinäkään. Tosin se ei ollut mun
vikani, sieltä ei löydä kukaan yhtään mitään, for real. "eti se avain, se on siellä niin", jaa aivan.
Onneksi tää puuvaja ei ole täytetty puolella mun perinnöstäni, minkä luultavasti joskus saan tän talon
mukana.
  Viikot on koostuneet suunnattomasta väsymyksestä, mutta myös jostain kovin rauhoittavasta
tunteesta, jonka nimeä en tiedä. Ei se mitään, oon kovin onnellinen ja tyytyväinen itseeni ja siihen
mitä mun elämäni sisältää. Also, olen onnellinen näistä mun venäläisistä tupakka-askeista, koska
niissä on hienoja kuvia. Okeiokei, mun elämänlaatuni ei luultavasti ole siis kovin kohollaan, kun
jaksan innostua jostain noinkin masentavasta. Olo erityisen viiskyt senttii. Nyt keitän lisää teetä.


ps, käykää katsomassa Emilian videopostaus. Se on söpö.

6 kommenttia:

  1. pidän kyllä sinun blogista paljon, mutta oon alkanut huomaamaan, että kaikissa postauksissa on ihan samanlaisia kuvia, eri vaatteissa ja päiviltä vaan.. on niitä erilaisiakin, mutta kuitenkin, käy hieman yksitoikkoiseksi, tekstit on kyllä kivoja ja niin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nosiis mun blogissani ja näissä kuvissa mitä täällä esiintyy on tietynlainen teema ja linja mitä haluan noudattaa.

      Poista
  2. sillon kun sinulla oli ne blondit hiukset niin millä värillä värjäsit kun ne oli niin ihanan vaaleet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin parturissa vaalentamassa niitä ja ostin sen jälkeen hopeashampoota josta tuli se kylmä vivahde niihin. Henkilökohtaisesti jos haluaa ruveta blondaamaan niin suosittelen parturia for real, säästät aikaa, hermoja ja hiuksiasi :>

      Poista
  3. Odotin aprillipilaa, helvetti korkeilla ankeriailla, was not disappointed though.

    VastaaPoista