maanantai 14. huhtikuuta 2014

juttuja.

Olen päättänyt että elämä on jees. Ja se on paras päätös so far. Sanna muutti uuteen ihanaan kotiin
ja olen viettänyt siellä kovasti aikaa. Mun pinkki puhelin meni rikki ja huoltoon yhy. Mulla on
jo nyt ikävä sitä. Varapuhelin vihaa mua ja minä häntä. Ei tulla toimeen. Jirko antoi mulle paljon
lahjoja ja pizzaa. Muuan Markus nimesi meidät Jörgeniksi ja Tatjanaksi. Leikkasin uudestaan
otsahiukset mutta ne on taas kasvaneet liian pitkiksi enkä tiedä mitä teen niille. Haaveilen maailman
ihanimmista kesätukasta ja tatuoinneista ja teestä ja kesästä ja nyt kuuntelen itsemurhabiisiä ja nauran
ja musta tuntuu että se on hyvä merkki?

Koitan oikein miettimällä nyt miettiä, että mitä voisin valittaa tähän.
En keksi mitään. PAITSI oon kyllästynyt siihen, että mulla on kaapissa vain yhtä ja samaa teetä.
Ja sitä ällöä keltaista teetä, mutta en koske siihen pitkällä tikullakaan. Tahdon oman teekaapin tai
huoneen tai vaikka teetalon, teekartanon, teelinnan, teekuningaskunnan. Ihan mitä vain. Ostakaa mul-
le joku sellainen niin lupaan etten ikinä enää puhu koko juomasta sanaakaan. Okei en lupaa. huijasin.

8 kommenttia:

  1. No höh, se keltanen on hyvää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon ihan sick of it kun se on sellainen "ei ole mitään muuta juon nyt sitten tätä"-tee!

      Poista
  2. ootko maistanut Tiikerin Päiväunta? se on mun kestosuosikki tee! Ja ajattelin kysästä vielä.. asutko kotona? En ainakaan muista että olisit vähään aikaan kertonut vanhemmistasi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon kyllä, sillä on ehkä eniten lemppari nimi! Niin suloinen. Ja asustelen mä vielä vanhempieni kanssa, vietän vaan siellä kovin vähän aikaa. oon viikoilla tosi usein siskon luona yötä ja viikonloput Tampereella tai Porissa. Mutta hihii, meillä on shoppailupäivä pian äitin kanssa!

      Poista
    2. Voi miten ihanaa! Shoppailu on mukavaa! Olisi kiva, jos kertoisit jossain postauksessa perheestäsi :)

      Poista
    3. joo, se on kyllä huippua aina silloin tällöin. Ja joo, voisinhan mä kertoa, en ole varmaan koskaan oikein erikoisemmin perheestäni postaillut :>

      Poista