maanantai 28. huhtikuuta 2014

pikkutyttöjuttuja ja kevätkuvia.

Viimeviikolla mulla oli keskiviikko vapaa ja pyhitin sen päivän sille, että saan kerrankin unohtaa
koulun ja kaikki sen tuottamat paineet ja leikkiä vain olevani se pikkutyttö jolla oli kestonuha ja
yskä koska nukkui valtaisan pehmoleluvuoren alla jokainen yö piilossa aikuisuudelta ja
velvollisuuksilta. Miksei maailma anna mun olla sellainen enää? Miksi koulu ja tulevaisuus ja
kaikki tämä valtaisa kevätstressi?
Musta vaan tuntuu, että mitä vanhemmaksi mä tulen,
sitä enemmän muistutan sitä tyttöä. Tai sitten en oo vaan koskaan muuttunut. En kyllä ehkä haluak-
kaan. Aikuisuus ei ole mun juttuni.
Miksi musta nyt vaan tuntuu ettei tää teksti tule ulos millään. Sataviisimiljoonaakuusikymmentäkahdeksan asiaa, mitkä sanoisin kovin mielelläni mutta ne kaikki
ovat näköjään päättäneet pysyä mun päässäni vielä toistaiseksi. oh well, ehkä oon parempi seuraavas-
sa postauksessa. Nyt vain kuuntelen pink floydia ja juon teetä ja mietin kahvia. Ja sitä, että miksi
kaikki tykkää perhosista kun mun mielestä ne on rumia ja ällöttäviä ja epäkohteliaita. Mietin myös
miksi mä enää edes kirjoitan kun mun juttujeni taso alkaa olla kovin alhaista........
ps, viettäkää maailman kivoin vappu vaikka on luvattu sadetta. Mä aion ainakin mennä ulos ilman
sateenvarjoa ja tehdä tästä vapusta paremman kun viimevuotisesta. ja pps, sanokaa mulle jotain kivaa. pus.

6 kommenttia: