keskiviikko 7. toukokuuta 2014

iltaa.

Satuin tänään eksymään blogini kävijälaskuriin jonka luvut hipovat kattoa. joten kaikki te
uudet olennot, tervetuloa maailmaani. Toivottavasti viihdytte täällä hyvin vaikka ympäristö
on tuntematon ettekä koskaan saa käsiinne karttaa.

Päivät ovat nykyään niin ihania. Kaikki alkaa tuntumaan vihdoin siltä, että olen löytänyt
siltä laudalta, minkä päällä olen tasapainotellut jo monen ajan, vihdoin tasapainon. Ja olen
kovin onnellinen siitä. Elämä tuoksuu kookokselta ja jopa se kamala keltainen tee maistuu hyvältä.
Random elokuva minkä kävin katsomassa Inkan kanssa olikin ehkä yksi ihanimpia näkemiäni
elokuvia. En tiedä edes miksi, se vain sattui osumaan juuri oikeille tunneille elämästäni.
Onnellisuus on sitä, kun pyörittelee yli 70 permanenttirullaa kampauspäähän ja
purkaa niitä sittensuuttumatta tai turhautumatta. Se on sitä, kun ei väsytä
aamulla herätessään. Sitä, kun uskaltaa kohdata ennen mahdottomalta tuntuneita
asioita oman päänsä  sisällä. Ja sitä, kun ei kuole paniikkikohtaukseen hämähäkin takia.
Kirjoitin päiväkirjaani torstaina yli kaksi ja puoli tuntia. Ja se kevensi oloani enemmän kun
loma tai kymmenen litraa teetä. Jumittuneet ajatukset lähtivät liikkeelle ja tajusin, että mulla ei
ole mahdollisuutta mihinkään muuhun kun tähän leveään, hieman vittumaiseen, hymyyn, mikä
mulla on ollut naamallani siitä päivästä asti, kun kirjoitin. Ja mun pitää nyt kirjoittaa vähän lisää
koska sataviisi koulutehtävää rästissä ja menetän taas taitoni käyttää näppäimistöä. pus murut.

22 kommenttia:

  1. oon iloinen että sun olo on keventynyt ja ajatukset selkeentynyt ja ihana postaus. ja jos vihdoinvihdoinvihdoin vaikka viikonloppuna ehtisin itsekin kirjoittaa niitä kaikkia ajatuksia. oli pakko kommentoida jotain jee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiva että kommentoit! ainiinjoo unohdin mainita että sulle oli maailman ihanin jutella torstaina! puspus, koita ehtiä kirjoittelemaan.

      Poista
  2. Oot kyl ihan vitun turha. Seurustelet Jirkon kanssa koska se on niin "uniikki". Ei vittu et mä vihaan sun kaltasia idiootteja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos vihaat mua niin paljon, miksi tuhlaat noinkin paljon aikaasi mun ajattelemiseen ja siihen, että päätät kertoa asiasta mulle?

      Poista
    2. Mietitkö yhtään, ihana anonyymi, että ehkä suhde perustuu rakkauteen? En tiedä, oletko ikinä kuullut siitä, mutta kannattaa kokeilla, parantaisi sinunkin elämänlaatua varmasti ^^

      Poista
    3. No mua kyllä huolettaa ainakin toi Jirkon käytös netissä, kaikki pikkutytöt kuolaa sitä ja se ei edes ota vastuuta asiasta. Sen sijaan vastailee "no tule kokeilemaan millasta seksi mun kanssa on :3"... toivottavasti ei ihan oikeasti kajoa noihin epätoivoisiin pikkusiin, siinä syntyy niille kyllä hyväksikäytön traumoja myöhempään elämään. T: Lähes saman kokenut

      Poista
    4. Voi kun söpöä. Ja voimia sulle <3

      Poista
    5. hoi sinä joskus kaltoin kohdeltu anonyymi, olet eksynyt väärälle sivulle. älä tule tänne avautumaan, mua kiinnostaa matemaattiset kaaviotkin enemmän. sun so called menneisyytesi on ilmeisesti ajanut sut siihen pisteeseen ettei sulla ole huumorintajusta enää kuin etäinen muistikuva. mutta jos ihan välttämättä haluat kertoa lisää, niin mene jirkon askiin, tumblriin tai facebookkiin jatkamaan, se kuuntelee varmaan kovin mielellään.

      Poista
    6. Vau. En olisi koskaan uskonut että vastaat tolle anolle noin törkeästi. "Sun so called menneisyytesi" No entä jos sille OIKEASTI on tapahtunut jotain!? On toi miunki mielestä aika sairasta miten Jirko ei yhtään ota vastuut pikkukakaroiden kuolailuista. Taidan lopettaa blogin lukemisen tähän, tosin siuta se nyt ei kiinnosta pätkääkään.

      Poista
    7. Se tulee laukomaan törkeyksiä mun blogiini, mä vastaan takaisin sillä tavalla minkä koen hänen arvolleen sopivaksi. Netissä on mahdollisuus salata nimensä ja kasvonsa, mutta mun mielestäni silloin kannattaisi myöskin katsoa hiukan mitä puhuu. Olkoot hänen menneisyytensä millainen tahansa, se on menneisyyttä ja se ei liikuta minua millään tavalla. Niinkuin ei myöskään se, että lopetat blogini seuraamisen yhden kommentin jälkeen.
      Also, miten Jirko voisi vaikuttaa siihen, että joku 12 vuotias käy kuumana siihen? Ei Johnny Deppkään voi ottaa vastuuta siitä, että nuoret tytöt kirjoittelee seksifantasioitaan hänestä nettiin. Luultavasti suhtautuu siihen aivan yhtä välinpitämättömästi tai humoristisesti niinkuin Jirkokin. Ja edelleen, se ei ole mun murheeni, menkää kysymään häneltä miksei ota vastuuta, niinkuin sataviisimiljoonaakuusisataakahdeksan muutakin anoa on tehnyt.

      Poista
    8. Tässä on varmaan vähän väärinymmärrystä nyt, minä (ano jonka menneisyyttä epäilit) en ole sama kuin tuo ensimmäinen joka kirjoitti "oot aivan vitun turha".

      Poista
    9. No mä en myöskään tarvitse mitään moralisointia tänne, etenkään jos se ei liity muhun millään tavalla:D

      Poista
  3. "Käy sääliksi tyttöä. Niin päästä pyörällä mukamas tosi komeasta ja "kypsästä" miehestä, vaikka totuus on aivan toista. Toivon mukaan tytöllä olisi joku joka voisi takoa järkeä päähän ja herätellä todellisuuteen."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä tarvi, mutta kiitos kriisiavusta.

      Poista
  4. Voi oot todella kaunis! :)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Tiedätkös että olet ihan uskomattoman kaunis?

    VastaaPoista